csütörtök, május 26, 2016

  • English Version
  • Györgyudvari Vezér eltávozott

    Vezér kutyánk a mai naptól az örök vadászmezőkön szaladgál, őriz, teszi a dolgát. Vezér különleges kutya volt, aki egyéniségével, megjelenésével, viselkedésével, természetével, nyugalmával, bölcsességével, engedelmességével és hűségévével rendkívüli élményeket adott nekünk.

    Vezér miatt indítottam ezt a blogot is, ismerkedtem meg a többi magyar kutyafajtával és kerültem kapcsolatba sok kutyabaráttal, gazdákkal és tenyésztőkkel.

    Ezúton is szeretném kifejezni köszönetem tenyésztőjének Fekete Györgynek, hogy ilyen kivételes kutyát kaptam tőle. Vezér tizenkét és fél évet élt. Nyugodj békében.

    1 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Kedves György!Szomorúan olvastam,hogy Vezér meghalt...
    Részvétünk.
    7 éve él velünk Ánizs kutyánk akinek Ő és Fehér voltak a szülei.
    Legjobb döntés volt Őt magunkhoz venni,nagyon szeretjük,jobb kutyát kívánni sem lehetne...
    Mindig hálásak leszünk,hogy ilyen kedves,okos,szeretni való Ánizsunk van.
    Remélem még sokáig velünk marad!
    Minden jót kívánok Önnek és családjának!
    Üdvözlettel :Zeleszkó Erika, Hidas

    1:18 de.  

    Megjegyzés küldése

    << Home